Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2021 22:33 - Как да си подсилим имунитета по време на пандемия
Автор: hloris Категория: Хоби   
Прочетен: 5419 Коментари: 9 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Идва,всъщност есента е вече тук...усещаме я най-вече сутрин с ниските температури,а тук,в София, тази сутрин имаше и мъгла.
Настъпва и коварният коронавирус....затова аз искам да споделя с вас аз какво смятам да направя,как да си изградя една профилактика на този етап.
Купила съм си рибено масло на марката "Ескимо",както и една хранителна добавка "Зинсед",която смятам да започна вече да я пия.

И на този етап не смятам да се ваксинирам,защото колкото ме е страх от самия вирус,то може би и два пъти повече ме е страх да си набутвам в тялото нещо,което е наречено ваксина и е в експериментален стадий,в процес на изпитване.

Ще помоля да споделите вие какви профилактични и предпазни мерки предприемате за защита от самия вирус,както и от самите настинки при това променливо време,прехода от един сезон към друг.

Ще прочета с голям интерес.
Благодаря предварително на всички,които ще се включат с коментари по темата.



Гласувай:
29



1. hloris - Да ви споделя когато избухна пандемията в началото
23.09.2021 22:53
как една моя приятелка си осигуряваше защита от вируса,...100 грама качествен алкохол всяка вечер,а всъщност изобщо не обичаше алкохола.
цитирай
2. mt46 - Здравей!
23.09.2021 23:01
Витамини... И няма страшно от ваксинирането...
цитирай
3. hloris - Здравей,Марине!
23.09.2021 23:12
"Зинсед"-а всъщност е комплекс,който е специално създаден за подсилване и изграждане на силен имунитет...не мога да се престраша да се ваксинирам...един-единствен път съм си слагала противогрипна ваксина,и после цяла зима не се чувствах добре-

А и не зная дали не го изкарахме още миналата година март месец,когато бях 20 дни на антибиотици....много странно боледуване....в началото с ниска температура,и на 10-тия ден от боледуването рязко вдигнах 38.5....и бях загубила и вкус....мислех си,че е от антибиотика....много странно боледуване наистина
цитирай
4. tonkata73 - Здравей, hloris.
24.09.2021 06:48
Личното ми мнение за превенция от вируси по принцип, включително Ковид:
Есен и зима - витамин C (един грам дневно), Витамин D (през ден), Цинк (по една таблетка дневно).
Температурата е твой приятел, бори се с вируса много ефективно. Аз не свалям температурата с таблетки, дори да ми причинява дискомфорт. Антибиотиците са само за бактериална инфекция. Не борят вируси, убиват вредни и полезни бактерии, намаляват имунитета. Наличие на бактериална инфекция се доказва с изследване.
Поздрави!
цитирай
5. alhimik1 - Споделям на 100% Никос, от брега
24.09.2021 10:43
tonkata73 написа:
Личното ми мнение за превенция от вируси по принцип, включително Ковид:
Есен и зима - витамин C (един грам дневно), Витамин D (през ден), Цинк (по една таблетка дневно).
Температурата е твой приятел, бори се с вируса много ефективно. Аз не свалям температурата с таблетки, дори да ми причинява дискомфорт. Антибиотиците са само за бактериална инфекция. Не борят вируси, убиват вредни и полезни бактерии, намаляват имунитета. Наличие на бактериална инфекция се доказва с изследване.
Поздрави!

цитирай
6. hloris - Здравей!
24.09.2021 11:31
tonkata73 написа:
Личното ми мнение за превенция от вируси по принцип, включително Ковид:
Есен и зима - витамин C (един грам дневно), Витамин D (през ден), Цинк (по една таблетка дневно).
Температурата е твой приятел, бори се с вируса много ефективно. Аз не свалям температурата с таблетки, дори да ми причинява дискомфорт. Антибиотиците са само за бактериална инфекция. Не борят вируси, убиват вредни и полезни бактерии, намаляват имунитета. Наличие на бактериална инфекция се доказва с изследване.
Поздрави!



Много добро решение в случая!
Зинседа е всъщност комбинация от всички тези съставки...цинк,селен,витамин "Д" и витамин "С"

Да,относно температурата го зная и не съм пила антипиретици по времето,когато бях болна...всъщност при 38.5 няма никаква нужда от такива лекарства
цитирай
7. tonkata73 - Здрасти...
24.09.2021 12:21
hloris написа:
Зинседа е всъщност комбинация от всички тези съставки...цинк,селен,витамин "Д" и витамин "С"

Не знам дали е тази опаковка, но максималната доза е описана като две таблетки дневно:
https://botanic/products/zinsed/sastav/

300 мг витамин С е малко за възрастен човек. Зимата не приемаме много витамини с храната. Според мен са нужни минимум 500 мг витамин С дневно. Аз пия два пъти по 500 мг или веднъж по 1000 мг таблетка. Ако пиех две таблетки зинсед, бих добавил още 500 мг таблетка витамин С.
Поздрави :)
цитирай
8. vesever - аз ходя на чист въздух, реката, г...
03.10.2021 10:28
аз ходя на чист въздух, реката, гората, полята, ходя и на плуване в спортен басейн в Търново и съм 6 )))
Поздрави и от мен, Тони!
цитирай
9. batogo - !!!:))) Здравей, Хлорис!
19.10.2021 08:25
За да бъде човек здрав, със силна имунна система, е добре да не поема храна, за която е отнет живот, да диша дълбоко и да живее съзнателно, да да си прави билков чай от аптеката на Бог и да пази природата чиста.
Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2195917
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031