Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2018 10:50 - ЗагаДката ми днес (Честит 24-ти май!)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4073 Коментари: 38 Гласове:
32

Последна промяна: 25.05.2018 18:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Анализът и последващите реакции, почиващи не на интерферентни психически процеси, а не изводите от самия анализ, е добър повод да смятаме себе си за неретроградни личности.
Базирайки действията си на процеси като анализиране на постъпващата към нас информация, ние нецеленасочено се доказваме като хора с позиции и такива, при които действията не са продиктувани от елементарните познавателни процеси.
Всеки човек в една или друга степен анализира информацията.
Голямата беда е, че някои го правят след действията си (вербални или моторни), а това определено се явява някакъв вид проблем.
Да си възпитал мозъка си пъргаво да асимилира случващото се в заобикалящата те среда и отривисто анализирайки го да предначертава мисловните ти процеси и продиктуваните от тях действия, е нещо, към което всеки в една или друга степен според мен трябва да се стреми и усъвършенства.
Едно осмислено действие, базиращо са на въпроси не само от рода "Как?", а и "Защо?", води до много по-добри крайни резултати, независимо към какво е насочено и каква крайна цел преследва.
Желанието не просто да направиш нещо, а да знаеш защо го правиш, че дори как по-лесно или ефективно да го направиш, се явява част от собствената ни самооценка за действията ни.
За по-посредствените хора е достатъчно да действат реагирайки на околните дразнители така, че да елиминират или притъпяват техните отрицателни въздействия.
И това обикновено не е съпътствано с анализ дори след самото действие и елиминирането на дразнението.

Йети е чудесен пример за първично поведение.
Криогенизирането на мисловните му процеси не се дължи само на ниските температури на околната среда, а на липсата на интелектуални предизвикателства, освен подсигуряването на прехраната с цел оцеляване.
Липса, която при съвременния човек е немислима, тъй като дори такива естествени процеси като храненето например, са съпроводени с мисловни процеси от рода да подсигурим по-здравословна и полезна храна за себе си и близките ни.
Мисли, които са присъщи на интелигентните и разумни хора, а не на тези, за които най-важно е търбухът да е сит.

Но стига толкова гимнастика за ума, а да отскоча да кварталното кафене, където с Приятели да изпием по бира по случай днешният празничен ден.

Обаче преди това искам да ви задам един въпрос, спрямо който дадох вече жокер:
При четенето на тези мои ДРАСканици, да ви направи впечатление, че малко неуместно включих Снежния човек в нишката на словесната си гимнастика?
Рамката на мислите ми да забелязвате, че е малко подсказваща ви?
Стилът, че прелива, а не поддържа еднороден ритъм?
Това е моята загаДка за вас днес:
Умозаключавайки тези мои под-сказки, да се опитате да прозрете:
Фетусът на мислите ми от какво е породен...
Хеката как преоткривам в себе си…
Цади, нека това да ви бъде най-сериозната подсказка.

Че накрая дори да продължите мисълта ми така, че да ме усмихнете, че сте ме разбрали и днес.

Шантаво, нали?





Тагове:   24ти май,


Гласувай:
32



1. vaquero - starforlife,
24.05.2018 11:05
И не само Йети, и не само Йети. И някои блогъри.
цитирай
2. troina - що пък да е ,еднороден“?
24.05.2018 11:17
Стилът, че прелива, а не поддържа еднороден ритъм?
Това е моята загаДка за вас днес:/

аз като малка със Синонимния речник..се разсейвах..
беше мн.забавно и весело..със сестра ми..
тогава нямаше Гъл Гъл, нито..блог,или глог..
Истината няма нужда от сложни, и хубави слова/както казва Лао Дзъ
Хубав празник, жоро!
цитирай
3. anngry - "Че накрая дори да продължите мисълта ми така, че да ме усмихнете, че сте ме разбрали и днес. Шантаво, нали?"
24.05.2018 12:39
Щастливи са тези, които се изненадват приятно все повече опознавайки те.
Ъшър Реймънд IV дори има какво да научи от теб, Жоро-Стар. :D
И тук вече запецвам, но ще се опитам да довърша с правописна грешка, представена графично, благодарейки ти, че ме научи как да заобикалям орязването на линковете:
https://stickers.sa-studio.net/product_images/i/732/POOH026__42146_zoom.jpg

С последното искам да кажа, че ти, Стар, си вид просветител и аз се радвам, че те познавам дори и само виртуално. :D
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!
цитирай
4. anngry - А клипът.....
24.05.2018 12:41
Благодаря и за него!
Винаги настръхвам, когато слушам тази песен.
Гали не само слуха, а и душата и самочувствието българско.
ДНК-то ти настръхва чак. :D
цитирай
5. vencivaleri1951 - Честит празник и на теб...дори:)
24.05.2018 12:43
Шизофазия словесна салата натрупване на много думи без съдържание , без никаква мисъл, дори и алогични

Несъгласувано /инкохерентно/ мислене разпад на мисловната дейност, който се изразява не само в алогизъм, а и в нарушаване на граматичната форма. Някои елементи на инкохерентното мислене се наблюдават при бълнуването. Такова инкохерентно мислене се реализира в състояние на помраченост на съзнанието.

Обстоятелствено мислене човек не може да разграничи същественото от несъщественото. Еднаква представеност, претрупване на израза с много подробности и се губи самата мисъл. Не трябва да го бъркаме с обстоятелствеността при някои хора, която е нормална.

Визкозност /лепливост/ на мисленето хващането на една мисъл и въртене около нея персевереция на мисленето . Външно се изразява с еднообразно повтаряне на едно и също съждение- много сериозен психологичен проблем.

Резоньорско мислене това е мислене, което се изразява в безплодно , отвлечено и празно/ философства/ използване на високопарна терминология за обясняване на елементарни неща среща се при шизофренни. Има разлика между резоньорство и характерни личностни особености.

Паралогично мислене вариант на разкъсаното мислене нарушени логически връзки в съжденията, а в поведението им се демонстрира като отговорът не съответства на въпроса и няма нищо общо с него.:))))



цитирай
6. starforlife - ~
24.05.2018 13:13
~ 1. vaquero
Определено. И все дърти комунисти.
ха ха ха


~ 2. troina
Благодаря за пожеланието и наздраве по случай празника, който тепърва с други компании и в друга обстановка ще се празнува.


~ 3. и 4. anngry
Браво! Първата птичка, която прелетя и хоризонтално и отвесно през мислите ми, допълвайки ги по своеобразен свой начин по нишката "Зарадва ме! Благодаря!"


~ 5. vencivaleri1951
"Дори и на теб"?!?!?!
Бааси глупостта увредена.
Но да ти цитирам "Мнението на Специалиста" (под "специалиста" не визирам себе си, а съблогър, на когото това му е професионалното поприще):

"Мнението на специалиста" по отношение на хората, написали постинга и 5-ти коментар е, че първият по самобитен начин провокира мисленето в читателя и съответно неговата реакция като проява на интелектуална игра, докато вторият държи да блесне пред околните и се възвиси до ниво на неадекватна академичност, която го превръща в тягостен събеседник. С първият човек общуването е приятно и води до плавно и незатормозяващо терминологично обогатявене, което може да има своята полза при бъдещите вербални общувания, докато вторият дистанцира с изкуствената баластна маса в мисълта си, която не провокира към замисляне и осмисляне.
С две думи, Жоро-Стар, забавно е човек да води диалог с теб, докато някои твои опоненти само развалят обстановката с изказванията си под постингите ти. Честит празник! :D"

(Да наблегна на затварящите кавички. Тоест - цитат е от ЛС до мен, ВВ1951, а ти си прави изводите.)
цитирай
7. vencivaleri1951 - ...
24.05.2018 14:31
"Честит празник и на теб...дори:)

Това коренно се различава от и "дори на теб"!?
Първо честитя на теб. После се замислям...дали празникът е достоен за теб. Решавам обаче да рискувам и оставям поздрава-с усмивка , т с закачам се

До специалиста:
Аз също цитирам, но не дадох джокер-кавички
Определенията са по проф Шипковенски, но естествено в твоя ареал са Юнг Фройд...Вероятно някой от двамата се е обадил на лични
цитирай
8. starforlife - ~ 7. vencivaleri1951
24.05.2018 14:45
Различава се почти единствено във вратичката, която типично си оставяте девиантните личности за измъкване.
Същата като тази, когато каните някого да изиграете партия шах или просто да си премерите лопатите. ха ха ха

А последният абзац на твоя коментар, идеално описва твоето поведение: 99% от хората тук ще ти обърнат внимание, че когато нещо те питат в прав текст, ти не даваш отговор и особено пък конкретен, а отклоняваш, вплитайки обикновено неуместни цитати и то основно на руски източници, само и само да изглеждаш начетен и ерудиран.
Е изненада - това ти поведение те прави смешен в очите на нормалните хора, необременени с патологията да наричат някого "приятел", само защото изповядват едни и същи политически пристрастия и то към някакъв чужд и прикрито-диктаторски режим.

А постингът, ВВ, е... своеобразна игра на изречения, подобна на тази, която беше изпълнена на приятелчето ти Кофичок.

Хайде да спреш да спамиш и да ни занимаваш с невзрачната си личност, какво ще кажеш?
Постингът ни най-малко няма оттенък на конфронтиращ се, но ти появиш ли се - започва да мирише и то на лошо.
цитирай
9. sluggard - Привет, Стар. Честит празник. :)
24.05.2018 14:48
starforlife написа:
Постингът ни най-малко няма оттенък на конфронтиращ се, но ти появиш ли се - започва да мирише и то на лошо.

Съгласен.
цитирай
10. vencivaleri1951 - Няма спирка..."Тепърва започвам" -Ал Пачино-щом те дразнят руснаците/усещане за жена/
24.05.2018 16:11
starforlife написа:
Различава се почти единствено във вратичката, която типично си оставяте девиантните личности за измъкване.
Същата като тази, когато каните някого да изиграете партия шах или просто да си премерите лопатите. ха ха ха

А последният абзац на твоя коментар, идеално описва твоето поведение: 99% от хората тук ще ти обърнат внимание, че когато нещо те питат в прав текст, ти не даваш отговор и особено пък конкретен, а отклоняваш, вплитайки обикновено неуместни цитати и то основно на руски източници, само и само да изглеждаш начетен и ерудиран.
Е изненада - това ти поведение те прави смешен в очите на нормалните хора, необременени с патологията да наричат някого "приятел", само защото изповядват едни и същи политически пристрастия и то към някакъв чужд и прикрито-диктаторски режим.

А постингът, ВВ, е... своеобразна игра на изречения, подобна на тази, която беше изпълнена на приятелчето ти Кофичок.

Хайде да спреш да спамиш и да ни занимаваш с невзрачната си личност, какво ще кажеш?
Постингът ни най-малко няма оттенък на конфронтиращ се, но ти появиш ли се - започва да мирише и то на лошо.


Като пренебрегнеш Гугъл си като възпълничко дете сираче. проф Шипковенски е родом от Троян и си е българин та дрънка-родоначалник на бълг модерна психиатрия.

Не казвам , че постингът ти е глупав или умен-прочетох го и случайно или не ми припомни неща които четях покрай съпругата . Споделих ги и нищо повече
цитирай
11. milady - Мерудия На всяка манджа.. толкова си ограничен
24.05.2018 16:21
vaquero написа:
И не само Йети, и не само Йети. И някои блогъри.



Не само комунисти а също и анонимни хейтъри
или бъркам селски
цитирай
12. milady - 10. vencivaleri1951 - Няма спирка..."Тепърва започвам"
24.05.2018 16:27
Паралогично мислене вариант на разкъсаното мислене нарушени логически връзки в съжденията, а в поведението им се демонстрира като отговорът не съответства на въпроса и няма нищо общо с него.:))))

Венци и аз познавам работата на проф. Шипковенски/ любител съм
и много го уважавам. много ерудиран и със замах специалист
А ти комай.си тук в.последната групичка
поздрави

цитирай
13. musicgirl81 - Честит 24-ти май, Жоро-Стар! ;)
24.05.2018 16:57
"Че накрая дори да продължите мисълта ми така, че да ме усмихнете, че сте ме разбрали и днес. Шантаво, нали?"

anngry написа:
Щастливи са тези, които се изненадват приятно все повече опознавайки те.
Ъшър Реймънд IV дори има какво да научи от теб, Жоро-Стар. :D
И тук вече запецвам, но ще се опитам да довърша с правописна грешка, представена графично, благодарейки ти, че ме научи как да заобикалям орязването на линковете:
https://stickers.sa-studio.net/product_images/i/732/POOH026__42146_zoom.jpg

С последното искам да кажа, че ти, Стар, си вид просветител и аз се радвам, че те познавам дори и само виртуално. :D
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!

Щ_астлива съм и аз, че провиждам за разлика от някои. ;)
Ъ_псурд със "Звездата" показателно олицетворява с текста си тези "някои", anngry, не мислиш ли?
...
Тук, на "ь" аз също зацепвам, но плЬосвам друга песничка като поздрав за Стар ;)
https://www.youtube.com/watch?v=Eo3l4DccXPY
Ю_велирен постинг, Стар. ;)
Я_рко олицетворение на отношението ти към днешния празник. ;)
цитирай
14. musicgirl81 - Сега се надявам Венци Валери да схване колко не на място се включи и изкриви идеята на постинга на Стар.
24.05.2018 17:01
А според мене, Венци Валери, ти изгуби правото да подхвърляш невярното по отношение на Стар твърдение, че е възпълен. Изгуби го в мига, когато се измъкна, ставайки за резил, че се страхуваш да не те направи за смях и при игра на шах, особено в светлината, че както Стар сам каза, не разбира тази игра и е играл много рядко в детството си.
Ако беше приел, щеше да си виждал Стар и сега да не продължаваш да пишеш поне тази глупост.
;)
цитирай
15. vencivaleri1951 - А ти кой си?
24.05.2018 18:15
musicgirl81 написа:
А според мене, Венци Валери, ти изгуби правото да подхвърляш невярното по отношение на Стар твърдение, че е възпълен. Изгуби го в мига, когато се измъкна, ставайки за резил, че се страхуваш да не те направи за смях и при игра на шах, особено в светлината, че както Стар сам каза, не разбира тази игра и е играл много рядко в детството си.
Ако беше приел, щеше да си виждал Стар и сега да не продължаваш да пишеш поте тази глупост.
;)


Виж драги ник 81ви.
Тук не е въпросът за възпълнота или не/За моите разбирания един мъж на 45 с ръст 182 нормално е да тежи 75-78 кг-естетично и здравословно/ Става въпрос за логореята, за нездравословната активност, готовността винаги да се състезават у пикничния тип хора-от друга страна наградени и с много добродетели, като емпатия, доросърдечни, оптимисти, веселяци...

Нито Стар, Корти или който и да е ник, разбра, че идеята ми за шах бе , че по добре да поговоим на партия шах с питие, отколкото да се ежим и псуваме по мрежата. Аз също не играя добре шах и можех със същата "сила" да предложа игра на топчета...
Многоликият ни домакин обаче иска доказване. Почна да залага, почна дипове да взима и подарява...От друга страна аз нямам бол време ,въпреки че съм в пенсионна възраст, нямам за какво и да се доказвам. Всеки койтоме познава тук знае , че съм ил готов винаги за срещи, а и сме ги провеждали. Знае обаче, че почивните ми дни извън отчетен период са свещени за мен. Кучета, внучета и в прованса. И след това защо трябва да се срещам с Жорето? Възрастова разлика голяма, светоглед силно различен-от там и ценностна система. Пол еднакъв/ и еднакво усещане за пол надявам се/ Една причина ми посочи, която да ме накара да си жертвам съботата , както предложи господина.

Пък той е и постоянно в мрежата, аз също често заглеждам често . Какво пречи да се срещнем там някой ден. Иначе смисълът пак повтарям , за мен бе не да победя, а да се погледнем в очите с Вмир-той за сгледи нямал време и уважих мнението му
цитирай
16. starforlife - Какво от думите ми "хайде да спреш да спамиш и да ни занимаваш с невзрачната си личност" не успя да прочетеш и осмислиш?
24.05.2018 18:17
vencivaleri1951 написа:
Като пренебрегнеш Гугъл си като възпълничко дете сираче. проф Шипковенски е родом от Троян и си е българин та дрънка-родоначалник на бълг модерна психиатрия.

Не казвам , че постингът ти е глупав или умен-прочетох го и случайно или не ми припомни неща които четях покрай съпругата . Споделих ги и нищо повече

и още
vencivaleri1951 написа:
Виж драги ник 81ви.
Тук не е въпросът за възпълнота или не/За моите разбирания един мъж на 45 с ръст 182 нормално е да тежи 75-78 кг-естетично и здравословно/ Става въпрос за логореята, за нездравословната активност, готовността винаги да се състезават у пикничния тип хора-от друга страна наградени и с много добродетели, като емпатия, доросърдечни, оптимисти, веселяци...

Нито Стар, Корти или който и да е ник, разбра, че идеята ми за шах бе , че по добре да поговоим на партия шах с питие, отколкото да се ежим и псуваме по мрежата. Аз също не играя добре шах и можех със същата "сила" да предложа игра на топчета...
Многоликият ни домакин обаче иска доказване. Почна да залага, почна дипове да взима и подарява...От друга страна аз нямам бол време ,въпреки че съм в пенсионна възраст, нямам за какво и да се доказвам. Всеки койтоме познава тук знае , че съм ил готов винаги за срещи, а и сме ги провеждали. Знае обаче, че почивните ми дни извън отчетен период са свещени за мен. Кучета, внучета и в прованса. И след това защо трябва да се срещам с Жорето? Възрастова разлика голяма, светоглед силно различен-от там и ценностна система. Пол еднакъв/ и еднакво усещане за пол надявам се/ Една причина ми посочи, която да ме накара да си жертвам съботата , както предложи господина.

Пък той е и постоянно в мрежата, аз също често заглеждам често . Какво пречи да се срещнем там някой ден. Иначе смисълът пак повтарям , за мен бе не да победя, а да се погледнем в очите с Вмир-той за сгледи нямал време и уважих мнението му

~ Аз също не казвам, че точно при този си коментар цитираш руски източник, но ти побърза да се хванеш като удавник за сламка, за да се опиташ да уязвиш, нали?
А къде е Гугъл в професионалното ми порфолио, можеше да се убедиш с очите си, ако беше приел и тази ръкавица: да ме срещнеш с родата си програмисти, че да ги попрепитам и видим кой къде е в хранителната верига.
Но не би: типичното ви празнодумие за пореден път беше в акция, а когато се стигне до реални доказателства - просто се изсулвате безмълвно без чест и достойнство.

~ Ами никой не гори от желание за срещи с празнолейковци като теб бре, Венци.
Ти (и другите празнодумци от агитката ви) си този, който провокира, а после се измъква с подобни женчовски приказки.
Или не беше ти този, който провокира Вмир за реалната партията шах, а после започна да се въртиш като шугава овца?
Или не беше ти този, който преди години предизвикваше и мен за същия шах и надстрелването с икономистО, а и с това като те предизвиках преди дни - се покри като мишок и не обели и дума?
Ами уважихме ви бре, празнодумци самохвалещи се. Дадохме ви шанс да се докажете, но вие понеже сте просто едни дуещи се балони в тръни - само с дуенето си без покритие си останахте.

А сега спри да спамиш най-после АКРО-постингчето ми, посветено на днешния ден.
Или и това не разбра?
Че всяко ново изречение в текста на постинга започва с поредната буква от азбуката ни и Анет и Джамбурето съзряха и се включиха в забавлението, което на теб може и да не ти е при сърце, но това не ти дава право да осираш постинга с глупендерските си коментари.

Не сме били видиш ли един калибър, но наминаваш и ме четеш, а и както вече казах - опитваш се и утайката си да разнасяш в коментарното поле.
Ми не наминавай или поне не смърди бре, интелекте.
Контактувай си там с равните на образованието ти, интелекта ти, интересите ти, а нас, простите, остави да си се забавляваме както ни е кеф, без да смърдиш наоколо.
цитирай
17. starforlife - ПС:
24.05.2018 18:36
А за активността ми тук, дърт пергишино...
Ще го кажа за N-ти път:
90% от работата ми е Интернет-базирана и е естествено да съм в 90% от времето логнат в Матрицата.
Да не говорим, че аз не работя за една компания, а това ме натоварва още повече и Интернет е начинът да го постигам. Друг просто няма.

Освен това: Големият ми син също работи в областта на хай-технологиите и какъв родител ще съм, ако не съм му на разположение винаги, когато иска да чуе мнението ми, ако не да почерпи от опита ми?
Поне 50% от Приятелите ми също са хай-технологици. И когато сме на километри (с някои стотици - с други хиляди дори) един от друг като физическа близост - какъв според теб е ефективният метод за комуникация?
Писмо и гълъб, че да е съзвучно с руския ти романтизъм?
цитирай
18. анонимен - Честит
24.05.2018 19:06
празник, Жоро! Напоследък съм много заета и нямам време за това място - регламент за защита на личните данни, готовност на България за еврозоната, споразумение с "Газпром", интервю с еврокомисар /утре, ако черна котка не ми мине път/.
Така ще е и другата седмица, когато пътувам за сесията на Европарламента в Страсбург.
цитирай
19. raff - Привет и от мен, Стар, и местит празник! :D
24.05.2018 19:29
sluggard написа:
starforlife написа:
Постингът ни най-малко няма оттенък на конфронтиращ се, но ти появиш ли се - започва да мирише и то на лошо.

Съгласен.

Аз също съм напълно съгласен.
цитирай
20. starforlife - 3в1
24.05.2018 19:42
angpiskova написа:
Честит празник, Жоро! Напоследък съм много заета и нямам време за това място - регламент за защита на личните данни, готовност на България за еврозоната, споразумение с "Газпром", интервю с еврокомисар /утре, ако черна котка не ми мине път/.
Така ще е и другата седмица, когато пътувам за сесията на Европарламента в Страсбург.

Сега червеният "цвят" на блога ще позеленеят от яд и злост, че животът ти е изпъстрен с интересни срещи с итересни хора и събития, за които ти добиваш реални впечатления, а те могат само да фантазират и празнословят тук, в кочинката.


анонимен написа:
starforlife написа:

~ 11. и 12. cortana
Абе не биваше да го помпаш, но нейсе.
Така с какво се различаваме (в момента) от тях?
И без да е напомпан - този постинг ще се прочете средно от 15 до 35 уникални блогъра.
И който си мисли, че за 24 часа прочити над 200-250 са нормални - е просто глупак.

Гоче, като сам пишеш това под предния си пост, сак шъ обесниш сегъшните ти 300 прочита за половин ата от времето?

Виж сега, тъпичкококото на бате...
Мога да ти отговоря по няколко начина.
Но да кажем ще ти дам само следния:
- Аз постоянно цитирам статистиката си и от нея става видно твърдението ми, че ме четат средно около 35-40 уникални блогъри.
- Този постинг е публикуван от мен в 10:50 и към момента има следната статистика:
Прочетен: 391 Коментари: 21 Гласове: 16
- А да вземем за пример ето този:
09:46 - Азбука за българи
Прочетен: 1048 Коментари: 3 Гласове: 29
Когато ти ми обясниш как се получават нещата при този автор и в конкретния случай - тогава и аз ще ти дам по-задоволителен отговор.
Да не говорим, че точно ти имаш най-малко очите да поставяш такива въпроси.


raff написа:
Привет и от мен, Стар, и местит празник! :D
sluggard написа:
starforlife написа:
Постингът ни най-малко няма оттенък на конфронтиращ се, но ти появиш ли се - започва да мирише и то на лошо.

Съгласен.

Аз също съм напълно съгласен.

Благодаря!
Да ти е честит и на теб, Рафи.
А за съгласието...
То няма абсолютно никакво значение.
Забавлявай се и да не ти дреме от дремуцащите за блогова слава.
цитирай
21. анонимен - Сега червеният "цвят&q...
24.05.2018 19:47
[quote=starforlife][quote=angpiskova]
Сега червеният "цвят" на блога ще позеленеят от яд и злост, че животът ти е изпъстрен с интересни срещи с итересни хора и събития, за които ти добиваш реални впечатления, а те могат само да фантазират и празнословят тук, в кочинката.

Ами да позеленее, щото е здравословно цветовете да се сменят:)


цитирай
22. starforlife - ~ 22. angpiskova
24.05.2018 19:59
Комунист-чичкови червенотиквеничковчета.
Това изчерпва цветовата им гама и същност на убежденията.
цитирай
23. starforlife - А сега ме извинете, но Големият ми Син току що се прибра и ми поднесе повод за голяма радост и още по-голяма гордост.
24.05.2018 20:03
И както беше планувано дори и само заради днешния празник - ще поизлезнем с друг вид Приятели на друг вид почерпки и развлечения.

МНОГО МОЛЯ ДА НЕ СЕ ПРОСТЕЕ ПОД НАСТОЯЩИЯ МИ ПОСТИНГ.
Опитайте се да заигравате позитивни коментари в стил "а, б, в... ю, я", а не просташки напъни за елементарни ментални полюции.
цитирай
24. starforlife - Всъщност, преди да излезнем - да редактирам постинга ЕДИНСТВЕНО УДЕБЕЛЯВАЙКИ ПЪРВИТЕ БУКВИ НА ИЗРЕЧЕНИЯТА.
24.05.2018 20:16
Защото някои са толкова посредствени, че дори и след директно пояснение едва ли ще схванат какво говорим с Анет и Джамбурето.


ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ!
ж
цитирай
25. vencivaleri1951 - Джоре,
24.05.2018 20:45
Ако не ме лъже паметта дадох ти профила на момчето/на снахата не, защото си неотразим/ и там е написано всичко-къде е учил, къде е работил и работи. Няма скрито , покрито. Дори ти писах с какво точно се занимава-раководи екип от няколко момчета и момичета , към софтуерна фирма която прави софтуера на НОИ и Здравната каса. Обикновени млади хора-трудолюбиви и много уморени вечер след работа. Това което ме безпокоеше и за което поведох разговор с теб/тогава приемах едно към едно каквото пишеш и те взимах насериозно / бе да те попитам дали тази умора в него е нормална, че всичко свързано с екран/телевизор, компютър, телефон.../ след работно време /ако не си е взел работа в къщи/ е просто табу. Това да стои в мрежата/освен когато говори със сватовете си-те са извън б-я/ е нон сенс. Попитах те дали тове е нормално или прави "стойки". Обидно ми беше станало , когато ми свърши нещо по телефона и компютъра с такова нежелание, че съжалих , че не потърсих сервиз. Ти почна веднага да го "прослушваш", да казваш, че не е програмист щом няма лап топ-ами няма. Имат и двамата доста скоростни и паметливи професионални машини в къщи , с по два монитора всяка , със сериозни инчове , но лаптопи нямат и не мислят да купуват-проста работа. Взеха , че наскоро си купиха йоника-вероятно са се отчаяли от програмирането и ще свирят по сватби и кръщенета... Дори и телефонът му първобитен-от най тъпите. Има и друг , но го взима само в планината и когато е командировка.
И виж какво " Джоре", много лошо е когато си сърдит на бащата , да се хвърляш на децата. Ти може да си "капо " на елита на програмистите в света, но нямаш право да си пренебрежителен към хора които наскоро са започнали занята ти и които се отнасят съвсем сериозно към него. А и за червенотиквеничковчетата -лично мен тази ми нагласа към червения цвят бе затвърдена от родата на приятелката ни от БНР-и като биография , и като публикации и преводи
цитирай
26. vaquero - До 6. starforlife
24.05.2018 20:50
А, и "демократи". Не си затваряй очите.
цитирай
27. cortana - Като основен и най-красив клонинг според някои 'интелЕгенти', да се включа макар и набързо и аз в коментарите. :)
24.05.2018 21:06
vaquero написа:
А, и "демократи". Не си затваряй очите.
Дай примери де. Защото, ако например съпоставим Анджи с Кофичко, неминуемо интелектът не е на страната на втория. Хайде да сравним дори само писанията на двамата тук и да говорим непредубедено, какво ще кажеш? :)

vencivaleri1951 написа:
1. Дори ти писах с какво точно се занимава-раководи екип от няколко момчета и момичета , към софтуерна фирма която прави софтуера на НОИ и Здравната каса.
2. ... когато ми свърши нещо по телефона и компютъра с такова нежелание, че съжалих , че не потърсих сервиз. Ти почна веднага да го "прослушваш", да казваш, че не е програмист щом няма лап топ-ами няма.
...
3. И виж какво " Джоре", много лошо е когато си сърдит на бащата , да се хвърляш на децата. Ти може да си "капо " на елита на програмистите в света, но нямаш право да си пренебрежителен към хора които наскоро са започнали занята ти и които се отнасят съвсем сериозно към него.
По 1: То чудната голяма работа да направиш и поддържаш сайт от вида на този на НОИ.
По 2: Явно така са възпитани. Била съм свидетелка как Ж звъни на Скалата (тук изрично ще те репликирам за ръста и теглото по-късно) и детето оставя всичко друго и реагира по заръката на баща си. Това се казва преди всичко уважение, а да 'накараш' едно 15-16 годишно дете да остави 'Counter-Strike' и да направи нещо неинтересно за него на момента, е израз на качества на възпитавалият, не мислиш ли?
А програмист без лаптоп е все едно счетоводител без калкулатор. Така, че, нека не изпадаме в още по-смешни подробности. :)
По 3: Да разбирам ли, че само вие можете да принизявате? Колко сте вие дребнави и злобни душициии. Ж не бил такъв и такъв... Ж бил такъв и такъв... Все вие прави и когато вие сеете обидите, всичко е ОК, а когато на вас се присмеят, олелеее, ще оревете светосията колко са прости другите.
Да, ама не, простите сте вие, че дори и не се усещате. :)

angpiskova написа:
Честит празник, Жоро! Напоследък съм много заета и нямам време за това място - регламент за защита на личните данни, готовност на България за еврозоната, споразумение с "Газпром", интервю с еврокомисар /утре, ако черна котка не ми мине път/.
Така ще е и другата седмица, когато пътувам за сесията на Европарламента в Страсбург.
Честит празник и на теб, Анджи. :)
Пожелавам перото ти да бъде все така непресъхващо и жилещо тези, които не умеят да се радват на чуждите успехи. :)

vencivaleri1951 написа:
Виж драги ник 81ви.
Тук не е въпросът за възпълнота или не/За моите разбирания един мъж на 45 с ръст 182 нормално е да тежи 75-78 кг-естетично и здравословно/ Става въпрос за логореята, за нездравословната активност, готовността винаги да се състезават у пикничния тип хора-от друга страна наградени и с много добродетели, като емпатия, доросърдечни, оптимисти, веселяци...
Сега да те попитам, при все, че ти ще изкривиш думите ми и го удариш на присмех.
Дуейн Джонсън е само с половин година по-млад от Ж и със своите 126 кг. при височина 193 см. е също възпълен, така ли?
И колко според теб трябва да тежи той и не е ли пълна простащина някой да определя на кого теглото му отива и на кого не? Или понеже явно ти си хърба, та трябва всички да са така?
Мога и друго да те попитам: Корешът ти, икономистът, колко е висок и колко тежи? Защото от някои негови снимки съм виждала, че е доста далеч от телосложението на Жоро, но за него не говориш такива 'ласкателства'. :)
цитирай
28. getmans1 - Първо - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ, че ...
24.05.2018 23:11
Първо - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ, че нещо окъснях!
А сега ще видя за какво става дума.
цитирай
29. vmir - Честит празник на писмеността и културата!
24.05.2018 23:13
Жоро,

Според мен, целта ти е била да документираш неизбежната поява на блоговия Йети и изявата на идентичността му като функция на езика. Доказателства:

1. Подхвърлил си примамка, достатъчно апетитна за нуждата на Йети от признаването му за обикновен човек.
2. Йети се появява и се опита да удовлетвори глада си незабелязано като инсценира наличие на собствена храна.
3. Дори след като е идентифициран и подгонен, Йети не се отказва да се добере до храната дори с цената на признание, че е изблъфирал за наличието на собствена храна.

Има и още редица подробни доказателства, но тези са най-очевидните и релевантни и даже ноторни - и ноторни.

p.s. За Корти - Имам усещането, че Йети е винаги гладен. Поне заради това, че и мен е определял като меко казано "възпълничък" единствено заради 120 -те ми килограма.
цитирай
30. vencivaleri1951 - Ех , кортана...
24.05.2018 23:18
аз съм лаик наистина , но ти направо изби рибата. Да почнем с това, че Бил Гейтс при всички случаи е почнал /и станал бил Гейтс/ без лаптоп. Програмистите които направиха марка българите в тази област и компютри нямаха. Получаваха по някой друг час машинно време през ден , два да си тестват програмите и толкоз...Да си чувала за перфокарти, да си гледала как се програмира на бюро с молив...Аз съм далеч от това, но съм виждал. За сведение не ползват счетоводителите отдавна калкулатори...направи им Жорето счетоводни програми-попълват се първичните данни и толкоз

Джорка, за какъв сайт говориш? През софтуера на Здравната каса минава около 5% от бюджета на страната, а през пенсионното 10. Утре като ти излязат хемероиди от висенето пред компютъра ти и отидеш при чичо доктор да ти ги среже софтуерът на тези момчета и момичета ще ги отчете, а после ще отчете и болничните ти, и мазилата които ще купиш от аптеката. Ти програмираш за НАСА, но те толкова могат-не всички са вундеркинди
За килограмите:
Точно като за шаха...В случая не става въпрос за килограмите , като мярка, а за отражението им към поведението на субекта.
цитирай
31. getmans1 - . . . То и аз Венци, ти бях дал „проф...
24.05.2018 23:45
... То и аз Венци, ти бях дал „профила“ на срещата пред „Тетевен“ ама ти продължи да си бълтавиш глупостите, че и като един Матросов се хвърли на амбразурата.
Крайно време е да се вземеш в ръце и да постъпиш като пред жепепрелез.
Казвам ти го съвсем приятелски, че гледам, че тук в блого нямаш такива, които да те спрат да се излагаш



vencivaleri1951 написа:
Ако не ме лъже паметта дадох ти профила на момчето/на снахата не, защото си неотразим/ и там е написано всичко-къде е учил, къде е работил и работи. Няма скрито , покрито. Дори ти писах с какво точно се занимава-раководи екип от няколко момчета и момичета , към софтуерна фирма която прави софтуера на НОИ и Здравната каса. Обикновени млади хора-трудолюбиви и много уморени вечер след работа. Това което ме безпокоеше и за което поведох разговор с теб/тогава приемах едно към едно каквото пишеш и те взимах насериозно / бе да те попитам дали тази умора в него е нормална, че всичко свързано с екран/телевизор, компютър, телефон.../ след работно време /ако не си е взел работа в къщи/ е просто табу. Това да стои в мрежата/освен когато говори със сватовете си-те са извън б-я/ е нон сенс. Попитах те дали тове е нормално или прави "стойки". Обидно ми беше станало , когато ми свърши нещо по телефона и компютъра с такова нежелание, че съжалих , че не потърсих сервиз. Ти почна веднага да го "прослушваш", да казваш, че не е програмист щом няма лап топ-ами няма. Имат и двамата доста скоростни и паметливи професионални машини в къщи , с по два монитора всяка , със сериозни инчове , но лаптопи нямат и не мислят да купуват-проста работа. Взеха , че наскоро си купиха йоника-вероятно са се отчаяли от програмирането и ще свирят по сватби и кръщенета .....................
. А и за червенотиквеничковчетата -лично мен тази ми нагласа към червения цвят бе затвърдена от родата на приятелката ни от БНР-и като биография , и като публикации и преводи
цитирай
32. getmans1 - . . . Ха-хааа, като излезеш от сюжета ...
24.05.2018 23:55
... Ха-хааа, като излезеш от сюжета на постинга и авторовия замисъл тто за блоговите Йетита роман да напишеш!



vmir написа:
Жоро,

Според мен, целта ти е била да документираш неизбежната поява на блоговия Йети и изявата на идентичността му като функция на езика. Доказателства:

1. Подхвърлил си примамка, достатъчно апетитна за нуждата на Йети от признаването му за обикновен човек.
2. Йети се появява и се опита да удовлетвори глада си незабелязано като инсценира наличие на собствена храна.
3. Дори след като е идентифициран и подгонен, Йети не се отказва да се добере до храната дори с цената на признание, че е изблъфирал за наличието на собствена храна.

Има и още редица подробни доказателства, но тези са най-очевидните и релевантни и даже ноторни - и ноторни.

p.s. За Корти - Имам усещането, че Йети е винаги гладен. Поне заради това, че и мен е определял като меко казано "възпълничък" единствено заради 120 -те ми килограма.

цитирай
33. barin - Поздравления, starfolife за ин...
25.05.2018 06:05
Поздравления, starfolife за интересното хрумване за изречения, подредени едно под друго, започващи с буквите в последователност.
цитирай
34. librarian - Добро утро, Стар, и честит празник на патеричка! :-)
25.05.2018 08:36
barin написа:
Поздравления, starfolife за интересното хрумване за изречения, подредени едно под друго, започващи с буквите в последователност.

Виждали сме, виждали сме. :-)
И стихотворения, на които първите букви образуват смислени фрази сме виждали. И кави ли не акроигри е показвала фантазията на Стар. :-)

Още веднъж: Честит празник! :-)
цитирай
35. librarian - Аааааа :-) :-) :-)
25.05.2018 08:46
Видях! :-) :-) Ти си стигнал до буква Ш, а anngry и musicgirl81 дописват в коментарите си. :-)
Забавни хора сте. :-)
цитирай
36. starforlife - Добро утро.
25.05.2018 10:15
~ 25. vencivaleri1951
Абе, смешник... Я се разкарай от главата ми с тъпотийте си.
Бааси навлека!

~ 26. vaquero
Глей ся, Градски...
Аз мога да правя каквото си искам.
А на теб като не ти харесва - просто не ме четеш, точно както аз правя спрямо твоите постинги.
Толкова е просто.

~ 27. cortana
Перфектни отговори.
Прибирай се вече.

~ 28. getmans1
Честит и на теб, Гети.

~ 29. vmir
Честит и на теб, Любо.
А за другите ти мисли...
Оставяме на въображението на Читателите.

~ 30. vencivaleri1951
ВИЖ СЕГА, ЛЬОЛЬО...
ЩЕ ТЕ ОТРАЗЯ ЗА ПОСЛЕДНО В ТЪПОТИЙТЕ ТИ ПОД ТОЗИ ПОСТИНГ.
ДОВЕЧЕРА В 20:00 ЧАСА ПРИМЕРНО ДАЙ ЛИНК В НЕТА, КЪДЕТО ЕВЕНТУАЛНО ДА ТЕ СГЪНА НА ШАХ И ДА СПРЕШ С КРЕТЕНСКИТЕ СИ ПРАЗНОДУМИЯ НАЙ-ПОСЛЕ!

~ 31. getmans1
Гети, то бива наглост и безочие от тяхна страна... То бива женско поведение... Но тяхното е просто неописуемо.
Дуеха се като вся и всьо, но всички видяха що за женчовци са!
СМЕШНИЦИ!

~ 33. barin
Благодаря, приятелю.
Честит ти празник на патерица.
Иначе Биб под коментара ти - го е казала добре.

И тук отварям скоба за тъпите недоносчета на блога:
Когато Барин беше написал компютърен постинг, съдържащ куп неточности и невярности и аз го репликирах - той не се наежи като вас, гугъл-недоносчета блогови, а просто разбра, че постингът му не е с полезност за останалите, а напротив - и го деактивира.
Мъжка и достойна постъпка. Защото отразява желанието за полезност в това място, а не за изява на всяка цена, независимо какво носи на околните.
Е... преди малко започнах да ДРАСкам пом/у другото нов постинг с определена информативна и практическа (за здравето ви) полезност. И по погрешка го започнах в настоящия и го повредих.
Но надявам се всички да знаете (който не - ами да е следил образователните ми постинги) за кеширането на Гугъл и аз понеже съм тъп и неумеещ по мнението на ВВ1951 да го ползва - си възстанових съдържанието на повредения постинг за няма и половин минута.
А ти, ВВ1951, интелигенте непоръбен - можеш ли го и въобще разбираш ли за какво говоря?

~ 34. librarian
Здравей, благодаря и честит празник на патерица и на теб.

~ 35. librarian
Да, те продължиха азбуката си в коментарите си, започвайки изреченията си с "Щ", "Ъ" с ер малък разбираемо няма как...
Анет дори има два коментара: в единия продължава азбуката след стигналата нарочно от мен в постинга "Ш", а в другия започва с а, б, в...
цитирай
37. vmir - 36. starforlife,
25.05.2018 16:14
starforlife написа:
~ 25. vencivaleri1951,
въобще разбираш ли за какво говоря?


Жоро, Йети всичко разбира.
Затова програмистите му не поглеждат екран след 17 часа и са си купили йоника да свирят по сватби и припечелват през съботите и неделите... А лаптопи не са им необходими, за да не ги разсейват в работата. Че, то, ако трябваха лаптопи, как Бил Гейтс щеше да стане голямата работа без лаптоп, м? А какво да кажем пък за Стив Джобс, като доказано е бил толкова беден, че даже и айфон не е имал и въпреки това е станал големец...
цитирай
38. barin - Благодаря, Жоро за признателно...
26.05.2018 09:36
Благодаря, Жоро за признателността. Аз наистина не пиша само, за да се изявя по някакъв начин или да избивам комплекси. Не веднъж съм казвал, че не се състезавам с никого за повече прочитания, коментари, гласове, популярност. Напоследък те сами идват.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2590008
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031