Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2017 05:00 - ПО СЪРЦЕ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 522 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 „.... понеже човек гледа на лице, а Господ гледа на сърце.“ (1 Царе 16:7)

За прочит: 1 Царе 16:1-12

Години наред се опитвах да получа одобрение, като отделях специално внимание на външния си вид. Правех всичко по силите си да се харесам на своите родители, на работодателите, на приятелите си. Но така и не откривах удовлетворение от себе си. Постоянната потребност да бъда одобрена породи у мен нереалистични очаквания и повлия лошо на отношенията ми с хората.
В отчаянието си се обърнах към Бога за помощ. Само споменаването на Неговото име ми донесе чувство за топлота и истинска обич. Един ден прочетох  1 Царе 16 и историята за помазването на Давид ми помогна да осъзная, че Господ не ме оценява по външния ми вид, а гледа сърцето ми.
Започнах да чета Библията с още по-голямо желание и да откривам начини да прославям Бога, вместо да се опитвам да се харесам на хората. Всеки ден намирах възможност да помогна на някого или да споделя усмивка или думи на утеха. Постепенно отместих погледа на своето внимание от себе си  към Бога и открих съвсем друга цел в живота си - да давам, вместо да получавам.

Молитва: Благодарим Ти, Господи, за Твоята любов и приемане, както и за възможността да разказваме на хората за това, което си сторил за нас. Амин.

Мисъл за деня: Бог не ме приема по външен вид, нито според моите възможности. Той вижда нагласата на сърцето ми. 

Автор: Сю Торней (Калифорния)

Да се молим за: НЯКОЙ, КОЙТО ОТЧАЯНО ТЪРСИ ОДОБРЕНИЕ.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1446697
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031